OMNES/P-IA /2131- 5/104/18 – Zapytanie ofertowe pełnienie na funkcji indywidualnego asystenta osoby niepełnosprawnej.
OMNES/P-IA /2131- 5/104/18 Jarosław, dnia 23 lipca 2018 r.
Zapytanie ofertowe
W związku z realizacją projektu pn. „Indywidualna asystencja osób z niepełnosprawnością” współfinansowanego ze środków PFRON, OMNES sp. z o.o. zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na pełnienie funkcji indywidualnego asystenta osoby niepełnosprawnej.
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego
OMNES sp. z o.o.
Wilsona 6a, 37-500 Jarosław
tel. (16) 621 53 78 fax. (16) 621 02 43
adres e-mail: biuro@omnes.org.pl
II.Tryb postępowania o udzielenie zamówienia.
- Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.). Zamówienie udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji indywidualnego asystenta osoby niepełnosprawnej zamieszkałej na terenie powiatu jarosławskiego w wymiarze średniomiesięcznie 30 godzin, na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowy zlecenia). Jeden asystent wspierał będzie jednego uczestnika projektu.
- Osoba składająca ofertę powinna spełniać wymagania w zakresie:
- posiadania kwalifikacji nabytych poprzez naukę i szkolenia lub poprzez doświadczenie zawodowe (minimum 6 m-cy pracy z osobami niepełnosprawnymi) lub/i
- doświadczenia w indywidualnym wspieraniu osoby niepełnosprawnej;
- posiadania zdolności swobodnego, spontanicznego i empatycznego nawiązywania kontaktu z osobą niepełnosprawną, jak również okazująca pełną akceptację, tolerancję, wrażliwość oraz indywidualne traktowanie potrzeb;
- posiada umiejętności i cechy takie jak: niekonfliktowość, gotowość do wprowadzania zmian, łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z osobą niepełnosprawną, jej rodziną, opiekunami oraz środowiskiem, w którym przebywa beneficjent;
- charakteryzowania się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami, w szczególności: sumienności, odpowiedzialności, rzetelności, dokładności, empatii i cierpliwości, skuteczność działania, zdecydowanie, odporność na stres, punktualność.
Beneficjentami ostatecznymi projektu będzie 20 osób w wieku od 18 do 50 roku życia z niepełnosprawnością z orzeczonym znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, zamieszkujących na terenie powiatu jarosławskiego, przeworskiego lub lubaczowskiego, które mają długotrwale naruszoną sprawność fizyczną, psychiczną, intelektualną lub w zakresie zmysłów co w oddziaływaniu z różnymi barierami może utrudniać im w sposób znaczący udział w życiu społecznym, na zasadzie z innymi osobami.
Praca asystenta osobistego będzie uwzględniać wspieranie osoby z niepełnosprawnością w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego i edukacyjnego, uczenie i rozwijanie u uczestników projektu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia w integracji ze społeczeństwem, w tym m.in.:
- nauka dokonywania wyborów w naturalnych sytuacjach,
- poznanie różnych form odpoczynku,
- zapoznanie z czynnościami sprzyjającymi i zagrażającymi zdrowi,
- kształtowanie stosunków społecznych w tym nawiązywanie interpersonalnych relacji,
- rozwijanie zainteresowań i mocnych stron,
- otwieranie na nowe formy spędzania czasu,
- wspieranie umiejętności porozumiewania się alternatywnymi i wspomagającymi metodami z wykorzystaniem indywidualnych narzędzi komunikacyjnych,
- rozwijanie orientacji czasowej i przestrzennej w znanym i nieznanym otoczeniu,
- kształtowanie nawyków radzenia sobie w sytuacjach nowych, mniej znanych,
- opanowanie strachu, niepokoju, napięć,
- rozwijanie umiejętności planowania i wydatkowania dostępnych środków finansowych,
- naukę załatwiania spraw urzędowych,
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu psychicznego.
Usługa ta świadczona będzie w sposób zindywidualizowany, uwzględniający rodzaj i stopień niepełnosprawności, wiek oraz indywidualne potrzeby osoby z niepełnosprawnością. Zakres, forma i czas trwania sesji uzależniony będzie od indywidualnych potrzeb i możliwości uczestnika projektu.
W związku ze specyfikę projektu – zindywidualizowane wsparcie osób niepełnosprawnych -jedna osoba (składająca ofertę) może zostać asystentem tylko jednej osoby niepełnosprawnej.
IV.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 31 marca 2019 r.
V. Kryterium oceny ofert
Oferta zostanie wybrana w oparciu o kryterium ceny za jedną godzinę realizacji usługi w PLN (brutto), waga – 100 %.
Punkty zostaną przyznane w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa cena z ofert podlegających ocenie
Cena badana = …………………………………………………………………… x waga 100
Cena oferty badanej
VI. Warunki udziału w postępowaniu
- Zamawiający udzieli zamówienia podmiotowi nie podlegającemu wykluczeniu z postępowania. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający stwierdzi, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie złożonego oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2) na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia”.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna zostać sporządzona czytelnie, w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w rozdz. III.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną.
VIII. Termin składania ofert
- Oferty należy składać w siedzibie OMNES sp. z o.o., ul. Wilsona 6a, 37-500 Jarosław w terminie do 31 lipca 2018 r. do godziny 10.00.
- Oferty złożone po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
IX. Uwagi końcowe
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz jest zobowiązany do podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty Wykonawcy lub unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku gdy koszt wykonania zadania podany przez Wykonawcę przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
- Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa w możliwie najkrótszym terminie od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
- O wyborze oferty Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz zamieści informację o wynikach rozstrzygnięcia postępowania na stronie internetowej www.omnes.org.pl.
Prezes Zarządu
Andrzej Starzecki
W załączeniu:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Otrzymują:
-
- wg rozdzielnika
- a/a
Projekt pn.”Indywidualna asystencja osób z niepełnosprawnością” Współfinansowany ze środków PFRON Umowa nr ZZO/000135/09/D z dnia 20 grudnia 2017 roku |
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy.
2. Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia